Chcesz dowiedzieć się więcej o dostawach, płatnościach lub rabatach ilościowych? Zapoznaj się z naszym FAQ. Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Czy Twoje pytanie nie zostało tutaj wymienione? W takim razie nasz dział obsługi klienta z przyjemnością Ci pomoże. Zapraszamy do kontaktu pod numerem 085-2500160
Obsługa klienta
Ty sprzedajesz, my pomagamy
Czy ty też uważasz, że szkoda, by nowe produkty ulegały zniszczeniu? Podczas gdy wciąż można uszczęśliwić nimi klienta? I zrobić coś dla lepszego środowiska? W takim razie skontaktuj się z nami! Dzięki naszej rozległej wiedzy i doświadczeniu znamy wiele sposobów i wskazówek, które pomogą Ci w sprzedaży.
Czy jesteś doświadczonym traderem? A może jesteś zupełnie nowy w handlu wsadowym? JouwTech zawsze dba o to, abyś jak najlepiej wykorzystał swoje produkty. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a pomożemy Ci zacząć od razu!
Kiedy mam prawo anulować zamówienie?
Użytkownik ma prawo do anulowania zamówienia, o ile nie otrzymał wiadomości e-mail z informacją, że zamówienie jest w drodze. Wszystkie anulacje podlegają artykułowi 19 w naszych warunkach, na które każdy klient wyraża zgodę podczas składania zamówienia za pośrednictwem naszego sklepu internetowego lub w naszej firmie. Oznacza to, że 73% kwoty zakupu zostanie zwrócone. Jak tylko zamówienie zostanie złożone u nas, transport jest opłacany natychmiast, zamówienie jest wprowadzane, a wszystkie etykiety są przygotowywane. Zatrzymana kwota pokrywa te koszty i dlatego jest uwzględniona w naszych warunkach.
Jak anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować, wysyłając poniższy formularz. W ciągu 5 dni roboczych anulowanie zostanie rozpatrzone i przetworzone.