Często zadawane pytania

Odpowiedź na wszystkie twoje pytania

Co wchodzi w skład Mixpallet?

Więcej informacji na temat zawartości palety Mix można znaleźć na stronie produktu w naszej witrynie internetowej. Informacje o produkcie opisują to, czego można się spodziewać, w przypadku jakichkolwiek innych pytań zawsze można skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Czy mogę również odebrać moje zamówienie?

Odbiór jest możliwy tylko po wcześniejszym umówieniu i przy minimalnym zamówieniu 20 palet. Nasz magazyn i proces logistyczny są skonfigurowane tak, aby przetwarzać zamówienia w naszym magazynie i przekazywać je naszemu przewoźnikowi. Jeśli musimy od tego odejść, istnieje wysokie ryzyko błędów i zajmuje to dużo czasu. Ponadto nasz magazyn nie jest przeznaczony jako miejsce odbioru ani fizyczny sklep. Aby zwolnić klientów z tego obowiązku dostawy, zdecydowaliśmy się na całkowicie bezpłatny transport.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Niestety nie ma jeszcze możliwości opłacenia zamówienia przy odbiorze. Współpracujemy z niezależnymi firmami transportowymi, które nie oferują opcji płatności przy odbiorze. Możesz łatwo zapłacić za swoje zamówienie za pomocą jednej z wielu opcji płatności w naszym sklepie internetowym.

Czy otrzymam zniżkę przy zakupie większej ilości?

Stosujemy rabaty ilościowe na wszystkie nasze produkty, na stronie produktu pod przyciskiem "Dodaj do koszyka" wyświetlane są rabaty ilościowe. Możesz również dodać ilości do koszyka, aby zobaczyć całkowitą cenę. Ponadto zawsze oferujemy dodatkową zniżkę dla powracających klientów.

Gdzie realizujesz dostawy?

Dostarczamy na terenie całej Europy, obecnie możliwe jest złożenie zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego tylko z Holandii i Belgii. Zamówienia spoza tego obszaru są możliwe tylko po konsultacji z naszym działem obsługi klienta, ponieważ transport musi być dostosowany do potrzeb klienta. Transport na terenie Holandii jest całkowicie bezpłatny, w przypadku Belgii naliczana jest niewielka dopłata, która jest dodawana do koszyka podczas realizacji zamówienia. Jeśli chcesz złożyć zamówienie poza Holandią i Belgią, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Ile Mixpalet sprzedajesz miesięcznie?

Każdego miesiąca dostarczamy naszym klientom średnio 5 naczep. Wielu stałych i powracających klientów, ale także bardzo wielu nowych klientów i początkujących. 5 naczep to 165 palet Mix.

Ile może mi przynieść Mixpallet?

Nasi dostawcy zapewniają równy podział średniej wartości detalicznej. Średnia wartość detaliczna towarów wynosi od 1800 do 5000 euro. Towary są często sprzedawane za pośrednictwem platform handlowych, takich jak Marktplaats, eBay, Amazon lub Bol.com. Produkty są również idealne do sprzedaży za pośrednictwem własnego sklepu stacjonarnego lub internetowego. Możesz swobodnie ustalać własne ceny sprzedaży.

Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?

Każde zamówienie jest dostarczane do nas za pośrednictwem przewoźnika podłączonego do krajowej sieci w Holandii. Dzięki temu możemy zagwarantować bezpieczeństwo i opiekę nad zamówieniem podczas transportu. Na 48 godzin przed dostarczeniem zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z najnowszymi informacjami na temat dostawy zamówienia. Dzięki temu będziesz dokładnie wiedzieć, o której godzinie spodziewać się zamówienia i jak się do niego przygotować.

Jaki jest czas dostawy?

Zwykle dostarczamy każde zamówienie w ciągu 2 do 3 dni roboczych, nasz system będzie automatycznie aktualizowany po złożeniu zamówienia, jeśli cokolwiek się zmieni, zostaniesz o tym natychmiast poinformowany.

Kiedy powrócą wyprzedane produkty?

Gdy tylko produkt zostanie wyprzedany, pojawi się przycisk umożliwiający pozostawienie wiadomości e-mail. Gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny w magazynie, powiadomimy Cię o tym e-mailem. Radzimy zadać sobie trud i zostawić swój adres e-mail, ponieważ popyt na nasze produkty jest tak wysoki, że produkt może szybko się wyprzedać, a nie chcesz przegapić łodzi dwa razy... Trudno nam powiedzieć, ile czasu zajmuje powrót produktu do magazynu, ponieważ pracujemy głównie z produktami zwróconymi.

Z jakiej metody płatności korzystasz?

U nas za zamówienie można zapłacić wyłącznie cyfrowo za pośrednictwem sklepu internetowego. Korzystamy z Mollie Payments, platformy płatniczej dla sklepów internetowych w Holandii. Mollie umożliwia nam oferowanie różnych opcji płatności, w tym iDeal, karty kredytowej, Bancontact, płatności Klarna itp. Jeśli nie uda Ci się złożyć zamówienia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli Ci pomóc.